3 Haziran 2012 Pazar

BOLERO



        Kızıma  ördüğüm bolero modeli.Kızımın kırdığı tokayı da düğme olarak kullandım.

        3 yaşa göre sayılar şöyle.
        15 ilmek başlanıyor.Bir sıra düz örüp 5 ilmek artırılıyor.Sonra iki defa 3, iki defa 2, beş defa da birer ilmek artırılıyor.Toplam 35 ilmek oluyor.Sonra düz devam ediliyor.Başlangıçtan itibaren 40 sıra olduktan sonra koltuk kesiliyor.Siz kendiniz boyunu ayarlayabilirsiniz.Koltuğu önce 5,sonra 3, sonra 1 kesiliyor.Koltukla beraber yakada kesiliyor.Ben yakayı dört sırada bir kestim.
         Kolu 50 ilmek başladım. 70 ilmekle koltuğa geldim.Keserken  önce5, sonra 3, beş defa  da birer birer kestim.Beş defa da ikişer kestim.Kalan ilmeklerin hepsini kestim.Arkayı da 78 ilmek başladım.Omuzları dikip Önlerden ve yaka çevresinden ilmek alıp lastik ördüm.Arka lastiği en son ördüm.
         Siz kızınızın arkasını  kaç ilmek başlayacağınızı bilirsiniz.Arkanın sayısından 8 çıkarıp kalanın dörtte biri kadar ön başlayabilirsiniz.   
     

Hiç yorum yok: