4 Haziran 2012 Pazartesi

MİNİK YELEKLER





          64 ilmek başladım ve 4 sıra haroşa ördüm.Lastiğin 3 sırasında tam ortadaki 3 ilmeğe ilik yaptım.Lastik bitince Kenar lastiğinde de ilik açılacak.Lastik bitince 7 ilmek kenar lastiği için haroşa ve 23 düz örüp 3 ilmeği birlikte ördüm kalan ilmekle düz. Arkadan hep ters.Kenar lastiğini unutmayın.Tekrar öne gelince 7 ilmek lastik 22 düz ve 3 ilmek birlikte düz kalanlar yine düz olacak. 15 defa 3 birlikte örülerek devam edecek.15 kez olunca 7 ilmek haroşa 11 düz ve 3 ilmek kesilerek ilik açılacak ve kalan 13 ilmek haroşa ( bu koltuk lastiği olacak)olacak.Arkadan gelirken kesilen 3 ilmek artırılacak.Kenardaki 13 haroşa 4 sıra olunca 6 ilmeği kesilerek koltuk oyuntusu yapılacak.Sonra düz düz devam edilecek.Diğer tarafı da simetrik olarak örülecek. Arkası için 72 ilmek başladım.

Hiç yorum yok: