4 Haziran 2012 Pazartesi

PANÇO MODELİ

 
5 yaş için uygun olduğunu söyleyebilirim. 4 nolu şişle ördüm.
Pançoyu 252 ilmek başladım. 119 ilmek ters, 2 düz, 10 ters, 2 düz ve 119 ilmek ters ördüm. 2. sırada 58 düz , 3 ilmeği birlikte ör, yani kes. Tekrar 58 ilmek ör, 2 ters, 10 düz, 2 ters 58 düz , 3 ilmeği birlikte ör, yani kes. Tekrar 58 ilmek ör. Arkadan ilmekleri geldiği gibi öreceksin.Tekrar öne gelince tersler ters, düzler düz sadece ortada kesilen 3 ilmekler her sırada tekrarlanacak. İlmekler gittikçe azalacak.11 sıra oluncaortada kesilen 3 ilmeklerin yanlarına artırma gelecek şekilde 2 ilmek birlikte ör 1 artır, 2 ilmek birlikte ör 1 artır. ve saç örgüsünü de bu sırada çevirerek devam edeceksin.Dikkat etmen gereken nokta ortadaki 3 ilmek kesilen  yerin sağı ve solu aynı sayıda olmalı.Bu şekilde ben 10 defa yaptım. Bu parçadan 2 tane örüp birbirine dikeceksin.Ben dikmeden tığla birleştirdim. İlmekleri kapatmadan yakasını yaptım. Kalan ilmek sayısı boğaz için yeterli olmadığı için aralarda artırdım.
   Biraz daha yakından görünüşünü deekliyorum.


Hiç yorum yok: