4 Haziran 2012 Pazartesi

BEBEK YELEĞİ- PATİĞİ ve ŞAPKASI

          Bu yeleği arkadaşım bebişine ördü. Ben de şapka ve patikleri ördüm. Patiklerin yapılışı için buraya bakabilirsiniz.Elishi arkadaşım çok güzel anlatmış. Kendisine teşekkür ediyoruz.Arkadaşımın bebişi de iyi günlerde giysin.


          Şapkanın yapılışını kısaca anlatayım. öreceğiniz bebeğin baş çevresini dikkate alarak sayısını başlarsınız. Daha önce ördüğünüz bir örgüye göre tahmin edebilirsiniz. Ben 120 ilmek başlamıştım Ama hep söylediğim gibi ben sıkı örüyorum. İpim de ince idi. Turuncu ile 3 sıra önden düz arkadan ters ördüm. Lastik yok yani. Kıvrılması için bu şekilde oluyor. Sonra diğer ipten 10 sıra, 2 sıra turuncu 10 sıra diğer ip. Bu şekilde devam ediyor. Boyunu çocuğa göre ayarlayabilirsiniz. Yani dikdörtgen şeklinde öreceksiniz. Çok kolay sonra hepsini birlikte keseceksiniz. İster dümdüz dikin iki tarafına püskül yapın. İsterseniz benim yaptığım gibi 3 parça yaparak dikin.


              

                                   

          


Hiç yorum yok: