11 Kasım 2012 Pazar

CEKET




 



     Elimde şu an ördüğüm ceket. Modeli daha önce netten kaydetmişim ama nereden olduğunu hatırlamıyorum. Takip edenlerden bilen olursa yazarsa sevinirim.
     Bedeni 163 ilmek başladım.Kenar lastiği 7 ilmek.
     Model kısmı: Lastikten sonra artır, **sola kes, 5 düz, sağa kes, artır 1 düz, artır** 
     ** arası tekrar edilecek. Arkan 7 ilmek lastik haroşa diğer ilmekler düz.
    Lastikten sonra 1 düz, artır, **sola kes, 3 düz, sağa kes, artır 3 düz, artır**
      ** arası tekrar edilecek
    Bundan sonra nasıl olacağını zaten anlarsınız.Modelden sonra 3 sırada bir arkadan düz örülecek ki önde ters olsun.Ön  için 38 ilmek örün 8 ilmek kesin. Sonda da 38 ilmek kalacak ve orada da 8 ilmek  kesin.
     Kolu da 53 ilmek başladım.65 ilmek olana kadar artırdım.Kenarlardan 4 er ilmek kestim. Kolları da koltuğa kadar örüp robadan sanra birlikte devam edeceğim. Başlangıçta 10 sıra biraz zor örülüyor ama ben alıştım. Zor gelmiyor.
     REGLAN KOL: Beden ve kolları ördükten sonra hepsini şişe taktım.Ön tarafı  son 3 ilmek kalana kadar ördüm. 3. ilmeği sol şişten sağa geçirdim. Geçirirken  2 ilmeğin üzerinden geçirerek bu ilmeği yok ettiş oldum.Yani soldaki 2 ilmeği 3. ilmeğin içinden geçirip 2 ilmeği örüyorsunuz. Sonra 2 düz ördüm.Bu defa kola geliyoruz ve baştaki ilmeğin içinden 2. ve 3. ilmeği geçirip 1 ilmek daha kesmiş oldum. 1 ilmeği düşürmüş oluyruz yani. Kolu örüp kolun son 3 ilmeğine kadar önce yaptığımız gibi yapıyoruz.
     Önce sağa doğru sonra sola doğru eksiltmeler yapılıyor.Arkadan hep ters. Önde yine aynı işlemlere devvam.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

reglan kol kesimizi anlatabilirmisinz sevgiler lütfen,örgü şiş numarasını ve ipin markası

Hamarat Ablam dedi ki...

Çok hoş olmuş.Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Cok guzel ellerine saglik bende yaptim darisi giydirmeye insallah...